Servisná činnosť
Naša činnosť nekončí len odovzdaním diela, zabezpečujeme záručný a pozáručný servis realizovaného diela podľa platných legislatívnych noriem a vyhlášok. V prípade potreby zmluvne poskytujeme HOTLINE servis s nástupom na zásah do niekoľkých hodín.
Oblasť servisu je v spoločnosti ELIMER, a.s. reprezentovaná samostatným oddelením, poskytujúcim after-sales podporu pre zrealizované projekty. Úspešnosť servisnej podpory spoločnosť zakladá na pravidelných školeniach a zvyšovaniu odbornej spôsobilosti zamestnancov. Tlak na poskytovanie kvalitných služieb sa prejavuje na neustálom zvyšovaní počtu zamestnancov a prostriedkov zabezpečujúcich kvalitné služby. Pre projekty špeciálneho významu sú určené nadštandardné servisné služby, vytvárané na mieru pre konkrétne projekty. Pre vysoko kladené požiadavky zabezpečenie spoľahlivosti nasadených technológií spoločnosť ponúka outsourcingové služby.
Špecifickú oblasť poskytovania servisnej činnosti tvoria Servisné zmluvy, ktorých plnenie je viazané na legislatívne požiadavky prevádzky niektorých špecifických technológií ako sú Elektrické požiarne signalizácie a Požiarny rozhlas. Taktiež zákazníkom zabezpečujeme periodické revízie elektrických inštalácií a revízie elektrických spotrebičov podľa STN 33 15 00.